Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Ak máte viac odberných miest a nezobrazujú sa vám všetky odberné miesta, môžete využiť možnosť „Reaktivácie“. Pre načítanie všetkých odberných miest musíte mať kontaktné a osobné údaje na všetkých odberných miestach rovnaké v našom zákazníckom systéme.
Kliknite na svoj profil a následne na tlačidlo „Reaktivácia“. Skontrolujte údaje, ktoré sú vypísané v reaktivačnej tabuľke a potvrďte ich tlačidlom „Reaktivovať“. V prípade, ak problém pretrváva, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.
Ak máte viac odberných miest a nezobrazujú sa vám všetky odberné miesta správne, môžete využiť možnosť „Reaktivácie“. V eZóne SSE zobrazujeme všetky odberné miesta, ktoré vyhoveli autentifikácii podľa IČO spoločnosti. Kliknite na svoj profil a následne na tlačidlo „Reaktivácia“. Reaktivácia prebehne automaticky. V prípade, ak problém pretrváva, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás
DOMÁCNOSŤ 0850 111 468
Zákaznícka podpora: domacnosti@sse.sk
PODNIKATELIA 0850 123 555
Zákaznícka podpora: podnikatelia@sse.sk