Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Po otvorení aplikácie sa vám zobrazí prihlasovacia obrazovka. Pre vytvorenie účtu je potrebné kliknúť na tlačidlo „Vytvoriť účet pre domácnosť“.
Svoj účet si môžete vytvoriť týmito spôsobmi:
Ak ste si zvolili prihlásenie sa do účtu prostredníctvom svojho e-mailu, po potvrdení súhlasov kliknete na tlačidlo vytvoriť účet, zadáte vašu e-mailovú adresu, na ktorú vám príde aktivačný e-mail. Po overení e-mailovej adresy môžete váš účet aktivovať. V prípade ak si vytvárate účet pomocou Facebook, Google, Apple ID konta, zobrazí sa vám obrazovka Aktivácia používateľského konta. Následne si môžete svoj účet aktivovať.
Po otvorení aplikácie sa zobrazí prihlasovacia plocha. Pre vytvorenie účtu je potrebné:
Následne kliknite na tlačidlo „Vytvoriť účet“.
Po kliknutí na tlačidlo sa vám zobrazí výzva na zadanie e-mailu. Je dôležité, aby tento e-mail nebol zaregistrovaný v inom účte v eZóne SSE, napríklad pre domácnosť. Zadajte e-mail a telefónne číslo. Po kliknutí na tlačidlo „Odoslať“ sa odošle aktivačný e-mail na vami zadanú e- mailovú adresu.
E-mailovú adresu potvrdíte vo svojom e-mailovom konte a následne si nastavíte svoje heslo.
Ak sa vám nepodarilo prihlásiť, nemáte prístupový kód alebo kód exspiroval, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formuláru.
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás
DOMÁCNOSŤ 0850 111 468
Zákaznícka podpora: domacnosti@sse.sk
PODNIKATELIA 0850 123 555
Zákaznícka podpora: podnikatelia@sse.sk