Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Na prihlasovacej obrazovke kliknite na odkaz „Zabudli ste heslo?“. Pre obnovenie hesla pre DOMÁCNOSŤ zadajte prihlasovací e-mail a stlačte Odoslať. Následne vám na e-mail, s ktorým ste si vytvorili účet, príde e-mail s linkom na Obnovenie hesla. Vytvoríte si nové heslo a prihlásite sa do eZóny SSE. Zmena hesla nie je možná v prípade, ak ste si svoj účet vytvárali prostredníctvom účtu Google, Facebook alebo Apple.
Na prihlasovacej obrazovke kliknite na odkaz „Zabudli ste heslo?“. Pre obnovenie hesla účtu pre PODNIKATEĽSKÝ ÚČET zadajte IČO spoločnosti a stlačte Odoslať. Následne vám na e-mail, s ktorým ste si vytvorili účet, príde e-mail s linkom na Obnovenie hesla. Vytvoríte si nové heslo a prihlásite sa do eZóny SSE.
V prípade, že ste aktivačné heslo stratili, je potrebné oň nanovo požiadať. Vyplňte kontaktný formulár. Vo formulári vyberte segment „Podnikateľ“, zvoľte možnosť „Mám technický problém s eZónou“, vyplňte svoje kontaktné údaje a formulár odošlite. Na základe vašej požiadavky vám bude poštou doručený nový aktivačný kód.
Skontrolujte si správnosť aktivačného kódu. Skontrolujte, či sa za aktivačným kódom nenachádza medzera, prípadne iný znak. Svoj pokus o aktiváciu zopakujte.
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás
DOMÁCNOSŤ 0850 111 468
Zákaznícka podpora: domacnosti@sse.sk
PODNIKATELIA 0850 123 555
Zákaznícka podpora: podnikatelia@sse.sk