Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Zmena hesla je možná len vtedy, ak ste sa do eZóny SSE prihlásili cez emailovú adresu. V prípade vytvorenia účtu cez Facebook, Google alebo Apple ID nie je možné zmeniť heslo.
Heslo si môžete zmeniť po prihlásení sa v mobilnej aplikácii otvorením položky „Ostatné“ a „Môj profil“ následne zvoliť „Zmena hesla“. V prípade webu stačí kliknúť na „Môj profil“ v hornej lište obrazovky.
Heslo si môžete zmeniť po prihlásení sa v mobilnej aplikácii otvorením položky „Ostatné“ a „Môj profil“ následne zvoliť „Zmena hesla“. V prípade webu stačí kliknúť na „Môj profil“ v hornej lište obrazovky.
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás
DOMÁCNOSŤ 0850 111 468
Zákaznícka podpora: domacnosti@sse.sk
PODNIKATELIA 0850 123 555
Zákaznícka podpora: podnikatelia@sse.sk