Spoločnosť Stredoslovenská energetika (SSE), a. s., dňa 9. februára 2016 otvorila nové priestory Zákazníckeho centra v Liptovskom Mikuláši. Zákazníci SSE tak majú bližšie ku kvalitným službám a poradenstvu od SSE.
Znovuotvorené Zákaznícke centrum SSE v centre Liptovského Mikuláša nahradilo doterajšie samoobslužné zákaznícke centrum, ktoré má sídlo na ul. kapitána Nálepku. Nové zákaznícke centrum je umiestnené na dostupnejšom mieste vo vhodných priestoroch, ktoré zodpovedajú najvyšším štandardom starostlivosti o zákazníka. Zákazníkom v ňom budú asistovať špeciálne vyškolení pracovníci.
„Našim záujmom je aktívne riešiť všetky požiadavky klientov. Kľúčovou prioritou je, aby každý jeden zákazník odchádzal z novootvoreného Zákazníckeho centra s vedomím kvalitne vyriešenej požiadavky.“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti Zdeněk Schraml.
Zákaznícke centrum v Liptovskom Mikuláši je druhým takýmto projektom po centre v Považskej Bystrici. Tento model zákazníckych centier chce SSE rozšíriť aj na ďalšie regióny, v ktorých pôsobí. V ďalších regiónoch sú stále pre zákazníkov k dispozícii samoobslužné centrá. Do popredia vystupuje dôležitosť aktívnej starostlivosti o klienta. Cieľom SSE ako spoľahlivého partnera je skvalitniť dostupnosť našich služieb pre ľudí z regiónu Liptova.
Dôležitosť spolupráce vyzdvihol Ján Blcháč, primátor mesta Liptovský Mikuláš, ktorý spolu s generálnym riaditeľom Zdenkom Schramlom prestrihol slávnostnú pásku, čím oficiálne otvoril nové zákaznícke centrum.
Zákaznícke centrum nájdete na adrese Garbiarska 905, vedľa OC Jasná. Otvorené je každý pracovný deň medzi 8.30 a 17.00 hodinou.