Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Preplatok z faktúry vám bude vrátený podľa spôsobu, ktorý máte vybraný vo vašej zmluve a v dátume splatnosti, ktorý máte uvedený na prvej strane faktúry.
Pokiaľ preplatok očakávate na vašom účte v banke a do dátumu splatnosti vám nebol pripísaný, zašlite nám vaše aktuálne číslo účtu so žiadosťou o vrátenie preplatku prostredníctvom zmenového formulára (vid nižšie). Častým dôvodom nedoručenia preplatku je práve situácia, keď nemáme na zákazníka aktuálne číslo účtu.
Druhá možnosť je vrátenie preplatku prostredníctvom Slovenskej pošty. Pokiaľ si preplatok nestihnete vyzdvihnúť v dátume splatnosti, pošta nám platbu za 4 až 6 týždňov vráti. Po uplynutí tohto času nás môžete prostredníctvom zmenového formulára (vid nižšie) kontaktovať a opätovne vám zašleme preplatok na adresu korešpondencie, prípadne na bankový účet.
Preplatok z faktúry vám bude vrátený podľa spôsobu, ktorý máte vybraný vo vašej zmluve a v dátume splatnosti, ktorý máte uvedený na prvej strane faktúry.
Pokiaľ preplatok očakávate na vašom účte v banke a do dátumu splatnosti vám nebol pripísaný, zašlite nám vaše aktuálne číslo účtu so žiadosťou o vrátenie preplatku prostredníctvom zmenového formulára (vid nižšie). Častým dôvodom nedoručenia preplatku je práve situácia, keď nemáme na zákazníka aktuálne číslo účtu.
Druhá možnosť je vrátenie preplatku prostredníctvom Slovenskej pošty. Pokiaľ si preplatok nestihnete vyzdvihnúť v dátume splatnosti, pošta nám platbu za 4 až 6 týždňov vráti. Po uplynutí tohto času nás môžete prostredníctvom zmenového formulára (vid nižšie) kontaktovať a opätovne vám zašleme preplatok na adresu korešpondencie, prípadne na bankový účet.
Preplatok z faktúry vám bude vrátený podľa spôsobu, ktorý máte vybraný vo vašej zmluve a v dátume splatnosti, ktorý máte uvedený na prvej strane faktúry.
Pokiaľ preplatok očakávate na vašom účte v banke a do dátumu splatnosti vám nebol pripísaný, zašlite nám vaše aktuálne číslo účtu so žiadosťou o vrátenie preplatku prostredníctvom zmenového formulára (vid nižšie). Častým dôvodom nedoručenia preplatku je práve situácia, keď nemáme na zákazníka aktuálne číslo účtu.
Druhá možnosť je vrátenie preplatku prostredníctvom Slovenskej pošty. Pokiaľ si preplatok nestihnete vyzdvihnúť v dátume splatnosti, pošta nám platbu za 4 až 6 týždňov vráti. Po uplynutí tohto času nás môžete prostredníctvom zmenového formulára (vid nižšie) kontaktovať a opätovne vám zašleme preplatok na adresu korešpondencie, prípadne na bankový účet.
Preplatok z faktúry vám bude vrátený podľa spôsobu, ktorý máte vybraný vo vašej zmluve a v dátume splatnosti, ktorý máte uvedený na prvej strane faktúry.
Pokiaľ preplatok očakávate na vašom účte v banke a do dátumu splatnosti vám nebol pripísaný, zašlite nám vaše aktuálne číslo účtu so žiadosťou o vrátenie preplatku prostredníctvom zmenového formulára (vid nižšie). Častým dôvodom nedoručenia preplatku je práve situácia, keď nemáme na zákazníka aktuálne číslo účtu.
Druhá možnosť je vrátenie preplatku prostredníctvom Slovenskej pošty. Pokiaľ si preplatok nestihnete vyzdvihnúť v dátume splatnosti, pošta nám platbu za 4 až 6 týždňov vráti. Po uplynutí tohto času nás môžete prostredníctvom zmenového formulára (vid nižšie) kontaktovať a opätovne vám zašleme preplatok na adresu korešpondencie, prípadne na bankový účet.
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás
DOMÁCNOSŤ 0850 111 468
Zákaznícka podpora: domacnosti@sse.sk
PODNIKATELIA 0850 123 555
Zákaznícka podpora: podnikatelia@sse.sk