Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Stav elektromera odpisujú v mesiaci vašej fakturácie pracovníci príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (pre oblasť stredného Slovenska je to spoločnosť Stredoslovenská distribučná, a. s.). Pracovník distribúcie odčíta stav elektromera a my ako váš dodávateľ vám na základe tohto odpočtu vystavíme faktúru. Odpočet elektromera sa na každom odbernom mieste vykonáva raz za 12 mesiacov podľa odpočtových cyklov. To znamená, že u niektorých zákazníkov sa odpočet vykonáva každý rok v januári, u iných každý rok vo februári, atď. Mesiac sa môže u jednotlivých odberateľov líšiť, ale 12-mesačný cyklus je vždy zachovaný.
Ak je elektromer inštalovaný na neprístupnom mieste (napríklad na dome, za zamknutou bránou, na súkromnom pozemku alebo ak máte na dvore psa) a pracovníci príslušného prevádzkovateľa by z týchto dôvodov nemohli vykonať ročný odpočet elektromera, stav meradla nám môžete nahlásiť prostredníctvom príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete. Aktuálny stav elektromera nám nahláste prvé dni (najlepšie počas prvého týždňa) v mesiaci fakturácie na vašom odbernom mieste.
V prípade, že máte na odbernom mieste namontovaný inteligentný merací systém, stav elektromera nám nemusíte hlásiť. Ide o plne automatizovaný systém, pri ktorom nevzniká potreba fyzického odpočtu.
Viac informácií nájdete v časti domácnosti s inteligentnými meracími systémami.
Stav plynomera je odpisovaný v mesiaci fakturácie pracovníkmi spoločnosti SPP – Distribúcia, a. s. Pracovník distribúcie odčíta stav plynomera a SSE, na základe dát od distribúcie, vystaví faktúru.
Odpočet plynomera sa na každom odbernom mieste vykonáva raz za 12 mesiacov podľa odpočtových cyklov. To znamená, že u niektorých zákazníkov sa odpočet vykonáva každý rok v januári, u iných každý rok vo februári, atď. Mesiac sa môže u jednotlivých zákazníkov líšiť, ale 12-mesačný cyklus je vždy zachovaný.
Ak je plynomer umiestnený na neprístupnom mieste a pracovníci príslušného prevádzkovateľa by z týchto dôvodov nemohli vykonať ročný odpočet, stav meradla môžete nahlásiť prostredníctvom
online formulára na stránke SPP – Distribúcia. Odpočet plynu sa vykonáva vždy k poslednému dňu mesiaca fakturačného cyklu v zmysle platného prevádzkového poriadku spoločnosti SPP – Distribúcia, a. s., preto nahláste stav meradla do tohto dátumu.
Stav elektromera je odpisovaný v mesiaci fakturácie pracovníkmi príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Pracovník distribúcie odčíta stav elektromera a SSE na základe dát od distribúcie vystaví faktúru.
Odpočet elektromera sa na každom odbernom mieste vykonáva raz za 12 mesiacov, a to vždy k 31. 12. daného roku.
Ak je elektromer umiestnený na neprístupnom mieste a pracovníci príslušného prevádzkovateľa by z týchto dôvodov nemohli vykonať ročný odpočet, stav elektromera môžete nahlásiť príslušnému prevádzkovateľovi distribučnej siete.
V prípade, že máte na odbernom mieste namontovaný inteligentný merací systém, stav elektromera nám nemusíte hlásiť. Ide o plne automatizovaný systém, pri ktorom nevzniká potreba fyzického odpočtu.
Viac informácií nájdete v časti inteligentné meracie systémy.
Stav plynomera je odpisovaný v mesiaci fakturácie pracovníkmi spoločnosti SPP – Distribúcia, a. s. Pracovník distribúcie odčíta stav plynomera a SSE, na základe dát od distribúcie, vystaví faktúru.
Odpočet meradla sa na každom odbernom mieste vykonáva raz za 12 mesiacov, a to vždy k 31. 12. daného roku.
Ak je plynomer umiestnený na neprístupnom mieste a pracovníci príslušného prevádzkovateľa by z týchto dôvodov nemohli vykonať ročný odpočet, stav meradla nám môžete nahlásiť prostredníctvom online formulára SPP – Distribúcia. Stav plynomera nám v tomto prípade nahláste najneskôr do 5. 1. nasledujúceho roka.
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás
DOMÁCNOSŤ 0850 111 468
Zákaznícka podpora: domacnosti@sse.sk
PODNIKATELIA 0850 123 555
Zákaznícka podpora: podnikatelia@sse.sk