Odberné miesto sa mi nezobrazuje alebo sa nezobrazuje správne, ako mám postupovať?
Vyberte si segment.
Pri Aktivácii účtu je potrebné správne vyplniť nasledovné údaje: „Meno“,„Priezvisko“, „Dátum narodenia“, „E-mail“, „Telefónne číslo“ a „EIC/POD kód“. Ak ste tieto údaje nevyplnili alebo ste ich nevyplnili správne, reaktivujte si svoj účet vo svojom profile. Kliknite na svoj profil a následne na tlačidlo „Reaktivácia“. Vyplňte svoje údaje a potvrďte ich tlačidlom „Reaktivovať“. V prípade, ak sa vaše údaje aj napriek tomu nezobrazujú správne, vyplňte kontaktný formulár na našej webovej stránke.
V eZóne SSE zobrazujeme všetky odberné miesta, ktoré vyhoveli autentifikácii podľa IČO spoločnosti. Chýbajúce odberné miesto môžete pridať „Reaktiváciou“. Kliknite na svoj profil a následne na tlačidlo „Reaktivácia“. Reaktivácia prebehne automaticky. V prípade, ak problém pretrváva, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.