Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Na vystavenie mimoriadnej faktúry nám nahláste aktuálny stav meradla/meradiel na svojom odbernom mieste.
Ak máte na odbernom mieste Inteligentný merací systém na odber elektriny, mimoriadnu faktúru vám vystavíme k poslednému dňu v mesiaci. Stav meradla v tomto prípade nie je potrebné hlásiť.
O mimoriadnu faktúru môžete požiadať prostredníctvom e-mailu domacnosti@sse.sk alebo podnikatelia@sse.sk.
Po prijatí vášho e-mailu a následnom overení odpočtu s príslušným distribútorom vám zašleme mimoriadnu faktúru spôsobom dohodnutým vo vašej zmluve (na vašu adresu korešpondencie alebo na váš e-mail).
UPOZORNENIE:
Vystavenie mimoriadnej faktúry účtujeme v zmysle Cenníka služieb dodávateľa.
Ak vaše faktúry prichádzajú poštou a radi by ste ich prijímali rýchlejším a pohodlnejším spôsobom na váš e-mail, môžete si jednoducho zriadiť elektronickú faktúru.
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás