Čo mám robiť, ak SEPA inkaso nefunguje?
1. Ak bola nezrealizovaná platba zároveň aj prvou platbou cez SEPA inkaso, skontrolujte si vo vašej banke alebo prostredníctvom internetbankingu:
- či ste si aktivovali SEPA inkaso vo vašej banke,
- správnosť údajov,
- výšku inkasného limitu,
- dostatok peňažných prostriedkov na účte v čase zaslania inkasnej výzvy.
Po skontrolovaní a správnom nastavení SEPA inkasa vo vašej banke nám pošlite informáciu o tom, že nebola zrealizovaná prvá platba cez SEPA inkaso prostredníctvom e-mailu domacnosti@sse.sk alebo podnikatelia@sse.sk.
2. Platby cez SEPA inkaso vám doteraz prebiehali v poriadku, len posledná platba sa nezrealizovala, skontrolujte si vo vašej banke alebo prostredníctvom internetbankingu:
- výšku inkasného limitu,
- dostatok peňažných prostriedkov na účte v čase zaslania inkasnej výzvy,
- počet povolených inkasných platieb v danom mesiaci, tzv. počet povolených vstupov (ak máte povolený počet vstupov v danom mesiaci 1 a realizujú sa 2 platby, druhá už nebude zrealizovaná).
Nezrealizovanú platbu je potrebné uhradiť, môžete tak urobiť spôsobom uvedeným v otázke Ako mám uhradiť faktúru - zaplatiť nedoplatok?
Údaje k úhrade platby nájdete v:
- Rozpise preddavkových platieb za dodávku a distribúciu elektriny/plynu alebo
- Dohode o platbách za odobratú, ale zatiaľ nevyfakturovanú elektrinu/plyn – Faktúre
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás