Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Ak neviete, či máte teraz správne nastavenú sadzbu, a aký je poplatok za zmenu sadzby, overte si to na stránke Ceny a sadzby elektriny.
V prípade, že už viete, aká sadzba je pre vás vhodná, o zmenu požiadajte cez online zákaznícku zónu eZóna SSE alebo prostredníctvom zmenového formulára.
Pri zmene sadzby z DD1 na DD2 a naopak:
Pri zmene sadzby na vykurovaciu – DD5, DD6 a DD8:
! Doklady nám nemusíte predkladať, ale pokiaľ nebudete mať sadzbu pre elektrické kúrenie schválenú, nebudeme môcť vašu požiadavku o zmenu sadzby zrealizovať.
Ostatné zmeny sadzieb:
Ak mením sadzbu na jednotarifnú (DD1, DD2), overím si, že:
Ak mením sadzbu na dvojtarifnú (DD3, DD4, DD5, DD6, DD7 a DD8), overím si, že:
Ak neviete, či máte teraz správne nastavenú tarifu, overte si to na stránke Ceny a tarify plynu pre domácnosti.
V prípade, že už viete aká tarifa je pre vás vhodná, o zmenu požiadajte cez online zákaznícku zónu eZóna SSE alebo prostredníctvom zmenového formuláru.
Tarifu si volíte vždy na základe svojej reálnej/predpokladanej ročnej spotreby plynu. V zmysle požadovanej tarify a spotreby plynu vám SSE ako dodávateľ zemného plynu objedná distribučnú kapacitu u Prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS) na obdobie 12 nasledujúcich mesiacov.
Po uplynutí daného obdobia je táto kapacita autoprolongovaná na obdobie ďalších 12 mesiacov. V prípade požiadavky o zmenu tarify na nasledujúce obdobie vám zarezervujeme distribučnú kapacitu s novou tarifou.
Čo si pred zadaním požiadavky pripraviť?
Zmenu tarify zrealizujeme k najbližšiemu možnému termínu, o ktorom vás budeme informovať.
Ak neviete, či máte teraz správne nastavenú sadzbu, overte si to: Mám správnu sadzbu/tarifu?
V prípade, že už viete, aká sadzba je pre vás vhodná, využite naše Kontakty a požiadajte o zmenu.
Čo si pred zadaním požiadavky pripraviť?
! Doklady nám nemusíte predkladať, ale pokiaľ nebudete mať sadzbu pre elektrické kúrenie/nemeraný odber schválenú, nebudeme môcť vašu požiadavku o zmenu sadzby zrealizovať.
Ako si mám technicky pripraviť svoje odberné miesto?
Ak mením sadzbu na jednotarifnú, overím si, že:
Ak mením sadzbu na dvojtarifnú, overím si, že:
Obchodný produkt v SSE, a. s. |
Distribučná sadzba: |
Podlieha schváleniu distribúcie? |
|||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Sadzba v SSD, a. s. |
Sadzba v ZSD, a. s. | Sadzba vo VSD, a. s. | |||||
NN |
VN |
NN | VN | NN | VN | ||
Jednotarifný produk AKTIV/DMP1 |
C1/C2/C3 |
DVN |
C2 – X3 |
X2 |
X3 – C2 |
X2 |
nie |
Dvojtarifný produkt KLASIK/DMP4 |
C4/C5/C6 |
DVN |
C2 – X3 |
X2 |
X3 – C2 |
X2 |
áno |
Dvojtarifný produkt AKU/DMP6 |
C4/C5/C6 |
DVN |
C2 – X3 |
X2 |
X3 – C2 |
X2K |
áno |
Dvojtarifný produkt KOMFORT/DMP7 |
C7/C8 |
DVN |
C2 – X3 |
X2 |
X3 – C2 |
X2K |
áno |
Jednotarifný produk Element/DMP9 |
C9 |
DVN |
C9 – X3 |
X2 |
X3 – C9 |
X2 |
áno |
Jednotarifný produk PANORAMIK/DMP10 |
C10 |
DVN |
C2 – X3 |
X2 |
X3 – C2 |
X2 |
nie |
Ak neviete, či máte teraz správne nastavenú tarifu, overte si to na Mám správnu sadzbu/tarifu?
V prípade, že už viete aká tarifa je pre vás vhodná, o zmenu požiadajte cez zmenový formulár.
Tarifu si volíte vždy na základe svojej reálnej/predpokladanej ročnej spotreby plynu. V zmysle požadovanej tarify a spotreby plynu vám SSE ako dodávateľ zemného plynu objedná distribučnú kapacitu u Prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS) na obdobie 12 nasledujúcich mesiacov.
Po uplynutí daného obdobia je táto kapacita autoprolongovaná na obdobie ďalších 12 mesiacov. V prípade požiadavky o zmenu tarify na nasledujúce obdobie vám zarezervujeme distribučnú kapacitu s novou tarifou.
Čo si pred zadaním požiadavky pripraviť?
Zmenu tarify zrealizujeme k najbližšiemu možnému termínu, o ktorom vás budeme informovať.
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás
DOMÁCNOSŤ 0850 111 468
Zákaznícka podpora: domacnosti@sse.sk
PODNIKATELIA 0850 123 555
Zákaznícka podpora: podnikatelia@sse.sk