Chcem elektrinu od SSE
Užívajte si všetky výhody elektriny od SSE pre podnikateľov, staňte sa naším zákazníkom jednoducho a pohodlne. Stačí postupovať podľa nasledujúcich inštrukcií. V prípade, že vám predsa len niečo nebude jasné, radi vám pomôžeme na našej zákazníckej linke pre podnikateľov 0850 123 555.
Chcem zmenu dodávateľa
4 jednoduché kroky k zmene dodávateľa
Podpis zmluvy a splnomocnenia
Vyplňte nasledujúce tlačivá a vytlačte každé v dvoch vyhotoveniach.
Doručenie podpísaných dokumentov do SSE
Vyplnené a podpísané dokumenty nám doručte spôsobom, ktorý vám najviac vyhovuje.
POŠTOU NA ADRESU:
energetika a.s.
Zákaznícke služby
Pri Rajčianke 8591/4B
010 47 Žilina
OSOBNE NA POBOČKE:
Výpoveď zmluvy súčasnému dodávateľovi
Výpoveď súčasnému dodávateľovi elektriny vybavíme za vás na základe podpísaného splnomocnenia. Ak je zmluva podpísaná na dobu neurčitú, výpovedná lehota je 1 mesiac (táto lehota je stanovená zákonom). V prípade zmluvy na dobu určitú sa výpovedná lehota môže líšiť. Nie je stanovená zákonom a určuje si ju každý dodávateľ sám. Je uvedená v zmluve alebo v obchodných podmienkach dodávateľa.
Začiatok dodávky elektriny od SSE
Samotný proces zmeny dodávateľa trvá 21 dní, preto je treba začať riešiť vašu požiadavku v dostatočnom predstihu. Po úspešnej zmene dodávateľa sa stávate naším odberateľom, o čom vás budeme písomne informovať a zašleme vám všetky potrebné doklady súvisiace so zmluvným vzťahom.
Zmena odberateľa zobraziť viaczobraziť menej
O zmenu odberateľa môžete požiadať v prípade, že:
- ste predali nehnuteľnosť(podnikateľský priestor, kanceláriu, garáž atď.),
- došlo k zániku nájomného vzťahu,
- došlo k úmrtiu pôvodného odberateľa,
- došlo k ukončeniu podnikateľskej činnosti.
Radi Vám pomôžeme so zmenou odberateľa. Celý proces zrealizujeme za Vás, ak nám pošlete správne vyplnené a podpísané nasledovné 3 dokumenty:
1. Žiadosť o zmenu odberateľa elektriny na odbernom mieste Neregulovaná
Ide o formulár spoločnosti SSE a obsahuje dve časti:
A. Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke elektriny - vypĺňa a podpisuje ju pôvodný odberateľ.
B. Zmluva o združenej dodávke elektriny - vypĺňa a podpisuje nový odberateľ. (POZOR: Túto časť formuláru vypíšte a podpíšte v dvoch vyhotoveniach, pričom jedno vyhotovenie si starostlivo uschovajte!)
2. Žiadosť o zmenu užívateľa sústavy
Ide o formulár distribučnej spoločnosti SSD, a. s. - vypĺňa a podpisuje ju aj pôvodný aj nový odberateľ.
3. Zmluva o pripojení zariadenia užívateľa sústavy do distribučnej sústavy
Ide o formulár distribučnej spoločnosti SSD, a. s. - vypĺňa a podpisuje ju iba nový odberateľ.
A. Ak ste pripojený do NN distribučnej sústavy:
B. Ak ste pripojený do VN distribučnej sústavy:
Všetky tri vyššie uvedené, vyplnené a podpísané dokumenty, zašlite v jednej obálke na našu korešpondenčnú adresu.
Bez doručenia všetkých troch dokumentov nebude možné zrealizovať zmenu odberateľa!
Nové pripojenie zobraziť viaczobraziť menej
V prípade, že ste postavili nový objekt a v minulosti na odbernom mieste nebola realizovaná dodávka elektriny, môžete požiadať o nové pripojenie.
Vypíšte, prosím, toto tlačivo, doplňte potrebné prílohy a pošlite nám ich poštou. Všetky potrebné informácie nájdete priamo v tlačive.
Ak potrebujete pripojiť odberné miesto do distribučnej sústavy a namontovať meradlo, všetky potrebné informácie a tlačivá nájdete na webovej stránke príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy: