Dnešný svet ide cestou digitalizácie a čoraz viac ľudí využíva elektronické formy komunikácie. U nás máte preto nonstop k dispozícii zákaznícky portál eZóna SSE a rovnako aj možnosť uzatvoriť si svoju zmluvu na dodávku energií online z pohodlia domova. Veľká časť našich zákazníkov však naďalej uprednostňuje osobné poradenstvo a riešenie svojich požiadaviek osobne v niektorom z našich desiatich zákazníckych centier. Ročne naše zákaznícke centrá navštívi až 100 000 z vás a my vám, samozrejme, vždy radi pomôžeme a poradíme aj tradične – osobne. To však neznamená, že vám novinky digitalizácie nemôžu spríjemniť vašu osobnú návštevu zákazníckeho centra SSE a ušetriť čas pri riešení vašich otázok a požiadaviek týkajúcich sa energií.
Všetky naše pobočky sme preto vybavili moderným vyvolávacím systémom, ktorý vám nevydá len lístok s poradovým číslom, ale ponúka aj nové možnosti, aby bola pre vás návšteva nášho zákazníckeho centra čo najkomfortnejšia.
Navštívte nás osobne, pripravili sme pre vás tieto novinky:
1. Online rezervácia termínu vašej návštevy
Už žiadne dlhšie čakanie, keď je v pobočke veľa ľudí. Presný čas svojej návštevy si teraz môžete rezervovať priamo cez zákaznícku eZónu SSE alebo na našej stránke. Navštívite nás tak v čase, ktorý si vyberiete, vtedy, keď to vyhovuje vám. Po vytvorení rezervácie vám zašleme číslo vašej rezervácie SMS správou a tiež na vašu e-mailovú adresu. Toto číslo zadáte pri vstupe do zákazníckeho centra na kiosku, kde zvolíte voľbu „Mám rezerváciu“. Zmenil sa vám program? Svoju vytvorenú rezerváciu môžete prostredníctvom linku v zaslanom e-maile jednoducho zmeniť na iný termín alebo zrušiť.
2. Pripomienka rezervovaného termínu
Aby ste pri iných povinnostiach nezabudli na naplánovaný čas návštevy, pošleme vám pripomienku termínu SMS-kou a e-mailom 60 minút pred zvoleným termínom stretnutia.
3. SMS lístok
Prišli ste do pobočky v čase, keď máme veľa čakajúcich zákazníkov? Môže sa to stať, no vy nemusíte na vybavenie čakať v pobočke a sledovať, ako sa blíži vaše poradové číslo. Na kiosku si zvoľte možnosť SMS lístka a pokojne si môžete zatiaľ vybaviť iné veci alebo sadnúť na kávičku. SMS-kou vás budeme priebežne informovať o zmene v poradí a kedy príde váš čas na vyvolanie.
4. Mobilný lístok
Ešte lepšia verzia SMS lístka bez potreby sťahovania špeciálnej aplikácie. Nemusíte na vybavenie čakať v pobočke, kým príde rad na vaše poradové číslo. Jednoducho naskenujte QR kód na kiosku pri vstupe, automaticky sa vám otvorí naša webová mobilná aplikácia, kde je okamžite vytvorený mobilný lístok. V aplikácii máte prehľadné zobrazenie informácie o počte čakajúcich a aktuálnom posune v rade. Nestíhate alebo potrebujete ešte vybaviť niečo iné? Napríklad si dopiť v pokoji kávu? ;) Počas čakania môžete zastaviť svoj postup v rade a následne sa opäť vrátiť do poradia.
Budeme radi, ak si zvolíte práve ekologické bezpapierové možnosti, ktoré ponúka náš moderný vyvolávací systém. A počas vašej návštevy môžeme prebrať aj ďalšie možnosti, ako môže byť vaša domácnosť „zelenšia“, napríklad aj vďaka Zelenej energii od SSE.
Tešíme sa na vás v našich zákazníckych centrách, kde vám naši poradcovia radi pomôžu s novou zmluvou na elektrinu alebo plyn, prevedú vás celým procesom pripojenie nového odberného miesta, prepisom, zmenou sadzby a tiež poradia, ako môžete vo svojej domácnosti ušetriť na spotrebe energií alebo získať štátny príspevok na fotovoltiku, tepelné čerpadlo či zateplenie domu z projektov Zelená domácnostiam či Obnov dom.