Miesto výkonu práce: | Žilina |
---|---|
Finančné ohodnotenie: | Priemerná hrubá mesačná mzda od 1.680 EUR v závislosti od skúseností, zložená zo: základnej zložky hrubej mesačnej mzdy od 1.240 EUR + štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 20 % základnej mzdy za každý mesiac v hodnotenom štvrťroku (pri 100 % hodnotení 248 EUR) + Dovolenkovej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (694 EUR) + Vianočnej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy za mesiac október (694 EUR) + Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku – pri 100 % plnení vo výške 914 EUR (vyplatenej v 2 častiach – záloha 50 % v mzde za mesiac august a doplatok najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) + z ďalších zložiek mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch, ako aj ďalšie zložky odmeňovacieho systému). |
Termín nástupu: | SEPTEMBER 2024 |
Pracovná skupina Správa majetku v spoločnosti Stredoslovenská energetika, a.s. hľadá šikovného kolegu, či kolegyňu, so skúsenosťami v oblasti facility manažmentu väčších spoločností. Ak máte vzdelanie v oblasti stavebníctva, orientujete sa v príslušných stavebných právnych predpisoch, máte skúsenosti so stavebnými inštitúciami, ste praktický a samostatný typ, zvládnete zorganizovať a dokončiť pridelené úlohy, riešenie problémov považujete za bežnú súčasť pracovného dňa a záleží Vám na starostlivosti o majetok Vášho zamestnávateľa, potešíme sa Vášmu záujmu.
Ponúkame Vám dlhodobú spoluprácu v stabilnej a silnej energetickej spoločnosti s mnohými výzvami, možnosťou učiť sa a byť dôležitou súčasťou spoločnosti, v ktorej sa určite nebudete nudiť.
Vašou hlavnou pracovnou náplňou bude analyzovanie a kontrola stavu budov a technických zariadení v majetku spoločnosti, identifikovanie problémov, havarijných stavov a predkladanie návrhov na riešenia. K spravovaným objektom spoločnosti SSE patria administratívna budova SSE priamo v Žiline a rekreačné zariadenie pre zamestnancov v Kunerade, ako aj priestory v prenájme: kancelárske priestory v Bratislave, zákaznícke centrá v regióne stredného Slovenska (Žilina, Prievidza, Zvolen, Čadca, Martin, Dolný Kubín, Banská Bystrica, Lučenec).
Vaše praktické skúsenosti na obdobnej pozícii sú dôležité pri vykonávaní dohľadu nad realizáciou investičných projektov, údržbou, opravami a povinnými kontrolami jestvujúcich budov a technických zariadení v správe našej spoločnosti. Očakávame bezproblémovú orientáciu v technickej dokumentácii, porozumenie pre stavebné konštrukcie, materiály a z toho vyplývajúcu spoluprácu pri príprave investičných plánov, manažmente investičných projektov, či odhadu finančných nákladov. Porozumenie pre technickú dokumentáciu využijete pri posudzovaní a kontrole technickej a stavebnej dokumentácie pre realizáciu opráv, údržby a rekonštrukcie stavieb. Súčasťou tejto časti pracovných činností je aj koordinácia a kontrola vedenia technickej dokumentácie.
Vaše komunikačné zručnosti i schopnosť odborne prezentovať názory a riešenia využijete najmä pri spolupráci a zabezpečovaní služieb s externými dodávateľmi a pri ich koordinácii v súvislosti so správou budov a technického zariadenia, ako i pri styku s orgánmi verejnej správy.
K ďalším pracovným činnostiam patrí zabezpečenie dodržiavania predpisov BOZP, ŽP a PO spojených so správou majetku, či evidencia a reporting stavu majetku spoločnosti.
Nevyhnutnou podmienkou pre kvalitný a zodpovedný výkon všetkých pracovných činností je dobrá znalosť a orientácia v zákonoch a normách v oblasti stavebníctva, skúsenosť so správou budov a starostlivosťou o majetok veľkých spoločností, časový manažment, vysoká úroveň organizačných a komunikačných schopností.
Pracovná pozícia si vyžaduje kandidáta, ktorý má praktické skúsenosti s grafickými programami (napr. AUTOCAD) a schopnosť rýchleho zaučenia sa do rôznych informačných systémov (SAP, GTFacility a iné). Práca s MS Office 365, najmä s MS Outlook, MS Word, MS Excel by mala byť bežnou súčasťou Vášho pracovného dňa. Pravidelné používanie anglického jazyka nie je nutnosťou, avšak aspoň porozumenie na úrovni mierne pokročilý je vítané. Ako vyplýva z náplne práce a popisu pracovných činností, vodičský preukaz skupiny B (aktívny vodič) je podmienkou.
Úspešný kandidát by mal mať zodpovedný a spoľahlivý prístup k práci a ochotu pracovať s vyšším pracovným nasadením v obdobiach, ktoré to vyžadujú. Dôraz kladieme na vysokú profesionalitu a trpezlivosť vo vystupovaní a komunikácii nielen s externými subjektmi, ale predovšetkým s kolegami naprieč celou spoločnosťou. Výhodou nástupu na pracovné miesto je niekoľkomesačný súbeh, postupná adaptácia a zaučenie sa na všetky požadované pracovné činnosti, ktorými Vás prevedie profesijne a odborne skúsený kolega a podporí Vás celý tím na sekcii Služby.
Pozícia je určená kandidátom predovšetkým s vysokoškolským vzdelaním zameraným na stavebníctvo s min. 2-ročnou praxou na podobnej pracovnej pozícii. V prípade stredoškolského vzdelania požadujeme stavebné zameranie so 6-ročnou praxou na obdobnej pozícii.
Ponúkame:
- 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
- týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
- možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
- podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
- motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
- firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava;
- možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
- príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
- profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov;
- program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.
INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
Možnosť prihlásenia do 31.07.2024.
KONTAKTNÁ OSOBA:
Ing. Ivana Strauss, tel.: +421 908 380 137
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov REALIZÁCIA AKTUÁLNEHO VÝBEROVÉHO KONANIA
Pracovná ponuka na stiahnutie
PDF
475,44 kB