Technik správy budov, Aktuálne pracovné ponuky, Kariéra, Stredoslovenská energetika

Technik správy budov

Miesto výkonu práce:Žilina
Finančné ohodnotenie:Priemerná hrubá mesačná mzda od 1.680 EUR v závislosti od skúseností, zložená zo: základnej zložky hrubej mesačnej mzdy od 1.240 EUR + štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 20 % základnej mzdy za každý mesiac v hodnotenom štvrťroku (pri 100 % hodnotení 248 EUR) + Dovolenkovej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (694 EUR) + Vianočnej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy za mesiac október (694 EUR) + Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku – pri 100 % plnení vo výške 914 EUR (vyplatenej v 2 častiach – záloha 50 % v mzde za mesiac august a doplatok najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) + z ďalších zložiek mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch, ako aj ďalšie zložky odmeňovacieho systému).
Termín nástupu:SEPTEMBER 2024

Pracovná skupina Správa majetku v spoločnosti Stredoslovenská energetika, a.s. hľadá šikovného kolegu, či kolegyňu, so skúsenosťami v oblasti facility manažmentu väčších spoločností. Ak máte vzdelanie v oblasti stavebníctva, orientujete sa v príslušných stavebných právnych predpisoch, máte skúsenosti so stavebnými inštitúciami, ste praktický a samostatný typ, zvládnete zorganizovať a dokončiť pridelené úlohy, riešenie problémov považujete za bežnú súčasť pracovného dňa a záleží Vám na starostlivosti o majetok Vášho zamestnávateľa, potešíme sa Vášmu záujmu.

Ponúkame Vám dlhodobú spoluprácu v stabilnej a silnej energetickej spoločnosti s mnohými výzvami, možnosťou učiť sa a byť dôležitou súčasťou spoločnosti, v ktorej sa určite nebudete nudiť.

Vašou hlavnou pracovnou náplňou bude analyzovanie a kontrola stavu budov a technických zariadení v majetku spoločnosti, identifikovanie problémov, havarijných stavov a predkladanie návrhov na riešenia. K spravovaným objektom spoločnosti SSE patria administratívna budova SSE priamo v Žiline a rekreačné zariadenie pre zamestnancov v Kunerade, ako aj priestory v prenájme: kancelárske priestory v Bratislave, zákaznícke centrá v regióne stredného Slovenska (Žilina, Prievidza, Zvolen, Čadca, Martin, Dolný Kubín, Banská Bystrica, Lučenec).

Vaše praktické skúsenosti na obdobnej pozícii sú dôležité pri vykonávaní dohľadu nad realizáciou investičných projektov, údržbou, opravami a povinnými kontrolami jestvujúcich budov a technických zariadení v správe našej spoločnosti. Očakávame bezproblémovú orientáciu v technickej dokumentácii, porozumenie pre stavebné konštrukcie, materiály a z toho vyplývajúcu spoluprácu pri príprave investičných plánov, manažmente investičných projektov, či odhadu finančných nákladov. Porozumenie pre technickú dokumentáciu využijete pri posudzovaní a kontrole technickej a stavebnej dokumentácie pre realizáciu opráv, údržby a rekonštrukcie stavieb. Súčasťou tejto časti pracovných činností je aj koordinácia a kontrola vedenia technickej dokumentácie.

Vaše komunikačné zručnosti i schopnosť odborne prezentovať názory a riešenia využijete najmä pri spolupráci a zabezpečovaní služieb s externými dodávateľmi a pri ich koordinácii v súvislosti so správou budov a technického zariadenia, ako i pri styku s orgánmi verejnej správy.

K ďalším pracovným činnostiam patrí zabezpečenie dodržiavania predpisov BOZP, ŽP a PO spojených so správou majetku, či evidencia a reporting stavu majetku spoločnosti.

Nevyhnutnou podmienkou pre kvalitný a zodpovedný výkon všetkých pracovných činností je dobrá znalosť  a orientácia v zákonoch a normách v oblasti stavebníctva, skúsenosť so správou budov a starostlivosťou o majetok veľkých spoločností, časový manažment, vysoká úroveň organizačných a komunikačných schopností.

Pracovná pozícia si vyžaduje kandidáta, ktorý má praktické skúsenosti s grafickými programami (napr. AUTOCAD) a schopnosť rýchleho zaučenia sa do rôznych informačných systémov (SAP, GTFacility a iné). Práca s MS Office 365, najmä s MS Outlook, MS Word, MS Excel by mala byť bežnou súčasťou Vášho pracovného dňa. Pravidelné používanie anglického jazyka nie je nutnosťou, avšak aspoň porozumenie na úrovni mierne pokročilý je vítané. Ako vyplýva z náplne práce a popisu pracovných činností, vodičský preukaz skupiny B (aktívny vodič) je podmienkou.

Úspešný kandidát by mal mať zodpovedný a spoľahlivý prístup k práci a ochotu pracovať s vyšším pracovným nasadením v obdobiach, ktoré to vyžadujú. Dôraz kladieme na vysokú profesionalitu a trpezlivosť vo vystupovaní a komunikácii nielen s externými subjektmi, ale predovšetkým s kolegami naprieč celou spoločnosťou. Výhodou nástupu na pracovné miesto je niekoľkomesačný súbeh, postupná adaptácia a zaučenie sa na všetky požadované pracovné činnosti, ktorými Vás prevedie profesijne a odborne skúsený kolega a podporí Vás celý tím na sekcii Služby.

Pozícia je určená kandidátom predovšetkým s vysokoškolským vzdelaním zameraným na stavebníctvo s min. 2-ročnou praxou na podobnej pracovnej pozícii. V prípade stredoškolského vzdelania požadujeme stavebné zameranie so 6-ročnou praxou na obdobnej pozícii.

Ponúkame:

  • 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
  • týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
  • možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
  • podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
  • motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
  • firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava;
  • možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
  • príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
  • profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov;
  • program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.  

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

Možnosť prihlásenia do 31.07.2024.

KONTAKTNÁ OSOBA:
Ing. Ivana Strauss, tel.: +421 908 380 137

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov VŠEOBECNÁ DATABÁZA UCHÁDZAČOV O ZAMESTNANIE A INÉ VÝBEROVÉ KONANIA

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov REALIZÁCIA AKTUÁLNEHO VÝBEROVÉHO KONANIA

Prihlásiť sa



 

Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.