Miesto výkonu práce: | Žilina |
---|---|
Finančné ohodnotenie: | Priemerná hrubá mesačná mzda v závislosti od skúseností minimálne od 1.880 EUR, zložená zo: základnej zložky hrubej mesačnej mzdy 1.390 EUR + štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 20 % základnej mzdy za každý mesiac v hodnotenom štvrťroku (pri 100 % hodnotení 278 EUR) + Dovolenkovej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (778 EUR) + Vianočnej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy za mesiac október (778 EUR) + Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku – pri 100 % plnení vo výške 968 EUR (vyplatenej v 2 častiach – záloha 50 % v mzde za mesiac august a doplatok najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) + z ďalších zložiek mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch, ako aj ďalšie zložky odmeňovacieho systému) |
Termín nástupu: | IHNEĎ |
Hybridný pracovný model: po zaškolení a dohode s nadriadeným možnosť práce z domu 40 % a 60 % z pracoviska zamestnávateľa, príp. naopak.
Do špecializovaného priateľského 8-členného tímu na odbore Controlling hľadáme novú kolegyňu / nového kolegu so skúsenosťami v oblasti plánovania, finančných analýz a účtovníctva. Orientujete sa vo finančných výkazoch, máte prehľad o procese účtovných závierok, zároveň Vás baví práca s číslami a viete na pokročilej úrovni aktívne využívať MS Excel? Pokiaľ dokážete komunikovať v anglickom jazyku odbornú terminológiu, radi Vás uvítame na osobnom pohovore.
Vašou každodennou pracovnou náplňou bude príprava podkladov za pridelené nákladové strediská a menšie spoločnosti skupiny SSE Holding pri procese Fast Close, plánovanie a forecasting, kontrola dát a ich ukladanie do SAP BW. Zároveň budete mesačne rozúčtovávať výkony v IS SAP v rámci druhotného okruhu nákladov.
Dôležitou súčasťou Vašej práce v oblasti plánovania bude spolupráca na tvorbe plánov nákladov a výnosov, štatistických ukazovateľov a výkonov. Budete zodpovedať za import hotových plánov do IS SAP. Neoddeliteľnou súčasťou Vašej pracovnej činnosti bude zisťovanie odchýlok v plnení plánov a ich zdôvodňovanie, spolupodieľanie sa na vypracovaní návrhov na odstránenie odchýlok a kontrola ich dodržiavania.
Vaša systematická a precízna práca je nevyhnutná pre úlohy reportingu, kedy budete pripravovať reporty rôzneho charakteru pre akcionárov, predstavenstvo, štátne inštitúcie a pod. Vaše analytické myslenie, schopnosť prepájať údaje a porozumieť súvislostiam využijete pri príprave analýz pre manažment a akcionárov spoločnosti. Na reporting a plánovanie pre akcionárov spoločnosti je využívaný systém OneStream. Je potrebná znalosť výkazu ziskov a strát, súvahy, konsolidácie a vzájomných transakcií.
Dôležitými predpokladmi na úspešné a naplňujúce vykonávanie nami ponúkanej pracovnej pozície sú prehľad o mesačnom procese účtovných závierok, schopnosť nielen „čítať“ výkazy, ale im aj rozumieť a orientovať sa v nich. Skúsenosti s tvorbou plánov predikcií a analýzou odchýlok voči skutočnosti budete využívať na dennej báze, ako i prácu v MS Excel, ktorý sa stane aktívnou súčasťou Vášho bežného pracovného života. Výhodou je všeobecný ekonomický prehľad a práca v informačnom systéme SAP.
Úspešný kandidát by mal mať zodpovedný a spoľahlivý prístup k práci. Dôraz kladieme na precíznosť, samostatnosť, schopnosť tímovej spolupráce. Ceníme si iniciatívnych kandidátov, ktorých baví analyzovať „čísla“, odôvodňovať súvislosti i navrhovať riešenia.
Vhodným vzdelaním je vysokoškolské so zameraním na ekonomické odbory so znalosťou MS Excel na pokročilej úrovni. Pozícia je určená pre kandidátov s minimálne 2-ročnou praxou na obdobnej pozícii.
Ponúkame:
- 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
- týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
- možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
- podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
- motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
- firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava;
- možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
- príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
- profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov;
- program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.
INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.
KONTAKTNÁ OSOBA: Ing. Ivana Strauss, tel.: +421 908 380 137
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov REALIZÁCIA AKTUÁLNEHO VÝBEROVÉHO KONANIA
Pracovná ponuka na stiahnutie | PDF 473,11 kB |