Ekonóm účtovníctva, Aktuálne pracovné ponuky, Kariéra, Stredoslovenská energetika

Ekonóm účtovníctva

Miesto výkonu práce:Žilina
Finančné ohodnotenie:Priemerná hrubá mesačná mzda 1.300 EUR, zložená zo: základnej zložky hrubej mesačnej mzdy 962 EUR + štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 20 % základnej mzdy za každý mesiac v hodnotenom štvrťroku (pri 100 % hodnotení 192 EUR) + Dovolenkovej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (538 EUR) + Vianočnej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy za mesiac október (538 EUR) + Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku – pri 100 % plnení vo výške 808 EUR (vyplatenej v 2 častiach – záloha 50 % v mzde za mesiac august a doplatok najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) + z ďalších zložiek mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch, ako aj ďalšie zložky odmeňovacieho systému)
Termín nástupu:November 2024

PRACOVNÚ POZÍCIU OBSADZUJEME NA OBDOBIE ZÁSTUPU POČAS RODIČOVSKEJ DOVOLENKY. Dôležitý je pre nás nástup od 01.11.2024.

Hybridný pracovný model: po zaškolení a dohode s nadriadeným možnosť práce z domu 40 % a 60 % z pracoviska zamestnávateľa.

Do príjemného dámskeho 10-členného tímu na odbore Transakčné účtovníctvo hľadáme novú kolegyňu / nového kolegu, ktorá/-ý ma záujem pracovať na pozícii ekonóm účtovníctva v stabilnej a tradičnej energetickej spoločnosti. Ak máte skúsenosti v oblasti účtovníctva, orientujete sa v legislatívnej i odbornej terminológii, pristupujete k práci systematicky, analyticky a precízne, neváhajte nám odpísať.

Vašou každodennou pracovnou náplňou bude účtovanie dodávateľských faktúr a zápočtov, lojalitných bonusov, cash poolových operácií, interných preúčtovaní a operácií pokladne. V pravidelných intervaloch sa budete venovať účtovaniu daní z nehnuteľností, komunálneho odpadu a príspevkov do sociálneho fondu. Nevyhnutnou súčasťou Vašej práce bude elektronická komunikácia s dodávateľom, ako aj telefonická i písomná komunikácia s kolegami z iných organizačných jednotiek. Prirodzenou súčasťou pracovnej náplne je pravidelná archivácia účtovných dokladov.

Samozrejmosťou sú odborné vedomosti v oblasti účtovníctva (Zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve, Postupy účtovania pre podnikateľov účtujúcich v sústave podvojného účtovníctva), v daňovej legislatíve, konkrétne Zákon č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, Zákon č. 595/2003 Z.z. o dani z príjmov a ďalších. Výhodou sú skúsenosti s účtovaním v programe SAP.

Úspešný kandidát by mal mať zodpovedný a spoľahlivý prístup k práci a ochotu pracovať nadčas, najmä v období mesačných závierok. Dôraz kladieme na precíznosť, samostatnosť, schopnosť tímovej spolupráce. Váš koncepčný, systematický, analytický pohľad na prácu a schopnosť rýchlej adaptácie Vám pomôžu mnohé činnosti vykonávať s ľahkosťou. Samozrejme Vaše nové kolegyne Vás zaškolia, aby ste sa čo najlepšie a najrýchlejšie oboznámili so všetkými potrebnými činnosťami.

Vhodným vzdelaním je stredoškolské ekonomické, príp. vysokoškolské so znalosťou MS Excel a MS Word na používateľskej úrovni. Pozícia je určená predovšetkým kandidátom s 2-ročnou skúsenosťou na obdobnej pozícii.

Ponúkame:

  • 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
  • týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
  • možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
  • podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
  • motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
  • firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava;
  • možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
  • príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
  • profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov;
  • program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.  

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

Možnosť prihlásenia do 31.07.2024.

KONTAKTNÁ OSOBA: Ing. Ivana Strauss, tel.: +421 908 380 137

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov VŠEOBECNÁ DATABÁZA UCHÁDZAČOV O ZAMESTNANIE A INÉ VÝBEROVÉ KONANIA

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov REALIZÁCIA AKTUÁLNEHO VÝBEROVÉHO KONANIA



Prihlásiť sa



Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.