V období, keď väčšina z nás pracuje v režime Home-Office a osobný kontakt je vzácny, sme nezabudli na našich zákazníkov. Tento rok sme preto z minulých období obľúbené zákaznícke podujatie Biznis raňajky, usporiadali v netradičnej online podobe.
Cieľom podujatia bolo ponúknuť kľúčovým zákazníkom zaujímavé témy z aktuálneho diania v oblasti legislatívy a nových trendov, predovšetkým v oblasti obnoviteľných zdrojov energie a fotovoltiky, vo vývoji trhových cien elektriny, plynu a ďalších svetových komodít a v neposlednom rade aj prehľad o strategických možnostiach nákupu elektriny a plynu od našej spoločnosti SSE.
Online podujatie sa uskutočnilo 14. apríla 2021 v priestoroch bratislavského virtuálneho LED štúdia. K podujatiu sa pripojilo takmer 170 zákazníkov.
„Myšlienku byť opäť v bližšom kontakte s našimi zákazníkmi, aj keď to aktuálna situácia nedovoľuje, a priniesť im tak očakávané novinky z trhu s energiami aspoň formou online podujatia, bola jednou z našich aktuálnych pracovných výziev. Napriek tomu, že online kontakt sa nevyrovná osobnému kontaktu so zákazníkom, tohtoročné Biznis raňajky hodnotíme opäť ako veľmi úspešné,“ zhodnotil podujatie Ing. Patrik Vicenec, riaditeľ sekcie Predaj B2B zákazníkom.
Z výstupov dotazníka spokojnosti zákazníkov vyplýva, že prezentované témy boli pre zákazníkov zaujímavé, aktuálne a zrozumiteľné, pozitívne bola hodnotená aj možnosť klásť interaktívne otázky. Podobného podujatia by sa, v prípade jeho pokračovania v online podobe, zúčastnili všetci respondenti.
Veríme, že sa s našimi zákazníkmi budeme môcť na podobných podujatiach čoskoro stretnúť aj osobne. Priamy kontakt so zákazníkom je z hľadiska jeho spokojnosti totiž nenahraditeľný.