Spoločnosť Stredoslovenská energetika, a. s., prichádza po troch rokoch s novým komunikačným konceptom. Juraj Šoko Tabaček odovzdáva štafetu peknej a šikovnej eskimáčke Nanuk.
„Dôvodom zmeny je snaha oživiť marketingovú komunikáciu našej spoločnosti. Vyhral koncept, ktorý je netradičný, zapamätateľný a pravdepodobne úplne iný, než na aké boli zákazníci doteraz zvyknutí. Pri tvorbe novej kreatívy sme hľadali odpoveď na otázku – ako do komunikácie zakomponovať užitočnosť, pohodlnosť a výhodnosť našich produktov a služieb? Práve na fiktívnom a jednoduchom eskimáckom svete, fungujúcom výlučne na prírodných zdrojoch, sme sa rozhodli tvorivo ukázať, aké sú naše produkty a služby užitočné a výhodné skutočne pre každého a uľahčujú chod každého typu domácnosti,“ hovorí Miriam Miartušová, vedúca odboru Marketing.
Nové kreatívne riešenie vytvorila reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Ich hlavnou hrdinkou je bystrá eskimáčka Nanuk, ktorá má rovnako ako mnohé zákazníčky SSE, a. s., svoju domácnosť pevne v rukách a nebojí sa inovácií.
Vďaka produktom a službám od SSE je vždy o krok vpred pred jednoduchším eskimáckym svetom. Práve interakcia dvoch protikladných elementov je bohatým zdrojom milých a komických situácii.
Netradičným konceptom Stredoslovenská energetika, a. s., potvrdzuje svoj originálny a moderný prístup k tvorbe reklamy a snahu kráčať s dobou a inovovať.
Viac o Nanuk a jej príbehoch sa dozviete na www.sse.sk/ktojeNanuk.